poniedziałek, 14 lipca 2014

#5

-"Ooo nie pojechał...:( :( :(" -Paulina załamała się.Pocieszyła swój umysł wiadomością,że jutro znowu przyjecie, a nie będzie rodziców.-"Wysprzątam pokój, wyjmę wszystkie podpaski spod łóżka,wypiorę pościel, wezmę spod materaca wszystkie kamienie,płyty,zwierzęta,ludzi i owady,że jakby się przypadkiem położył a ja przypadkiem obok niego to nie ucieknie ahahhahahaha dobry plan <3"
Czy Paulinie uda się zaciągnąc Tajemniczego Chłopaka Z Tarasu?
Czy coś między nimi będzie?
Czy niedokończony taras nie przeszkodzi w ich miłości?
Tego dowiecie się jutro ewentualnie w nocy jak bd wena :D 


Dzięki,że jesteście,mam nadzieje,że Paulince i chłopakowi z tarasu się uda <3
Jesteśmy wielkie <3 

28 komentarzy:

  1. PIERWSZA
    Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA NEXT
    @luvmyhagrid

    OdpowiedzUsuń
  2. Z NIECIERPLIWOSCIA CZEKAM NA EKRANIZACJE I OCZYWISCIE ZDJECIE TAJEMNICZEGO CHLOPAKA Z TARASU ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. BOŻE TO FF JEST TAKIE NIESAMOWITE, NAJLEPSZE JAKIE W ŻYCIU CZYTAŁAM, ŻYCZĘ WENY, KOCHAM xx

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG JA CHCĘ ŻEBY TO BYŁO W KINACH! * O *. NAJLEPSZE FF NA ŚWIECIE ❤❤ DAWAJ NEXT I TO TERAZ BO NIE CHCĘ MI SĘ CZEKAĆ W NOCY ;( XO

    OdpowiedzUsuń
  5. JEBAĆ DANGERA, DARKA, AFTERA CZY TAM INNEGO CIENIA
    PRZECIEŻ CHŁOPAK Z TARASU ŻYCIEM <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahah xd jestem ciekawa czy im się uda i czy będą razem :P A CZY TARAS ZOSTANIE UKOŃCZONY?!?! :O
    Czekam na next xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaha next XD

    OdpowiedzUsuń
  8. INFORMUJ MNIE O NOWYCH! KONIECZNIE!@ilove_90s

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurwa
    to jest po prostu świetne
    najlepsze ff jakie w życiu czytałam xd

    OdpowiedzUsuń
  10. HAHAHHAHAHAHAHAHAH JA TU PŁACZE HAHAHAHAHAH

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjme wszystkie podlaski spod lozja, JEBLAM HAHA HA XD ALBO O KURWA BYM CIE ZMIAZDZYL GHAHA

    OdpowiedzUsuń
  12. WYJĘ, HAHAHAHA. Genialne! #ChłopakZtarasu moim życiem xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie nie wiem co mam jeszcze napisać to est zajebiste krótkie ale fajne
    zapraszam do mnie sila-marzen-one-direction-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajebiste XDD
    najlepsza akkcja ever
    cos czuję ze beda z tego dzieci haahha
    @fuckinglukeey

    OdpowiedzUsuń
  15. HSAHAHAHA KURWA ZJEBAŁAM SIE XDDDD
    SIKAM NA PRAWO I LEWO KOBIETO WEŹ WIĘCEJ PISZ BO TO JEST W CHOLERE ŚMIESZNE XDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham to haha
    Czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedy ekranizacja, zbieram kase na bilet @galaxylouehx jolo

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham to hahahahahaha
    Czekamy na ciąg dalszy tej LOVE STORY hahahah <3

    OdpowiedzUsuń
  19. "wyjmę wszystkie podpaski spod łóżka" leżę XD hahaha
    to fanfiction przebija darka, aftera, colda i bóg wie co jeszcze xd
    #tarasonators <3

    OdpowiedzUsuń
  20. boze to jestgenialne. mysle ze chlopak z tarasu ja kocha, ale sie wstydzi jej to powiedziec, boi sie odrzucenia. W nastepnym rozdziale jej to powie czekam na ostrrrrry sex

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy następny??? Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  22. XD XD XD XD next <3 <3 <3 najlepsze ff w historii XD

    OdpowiedzUsuń
  23. "Czy niedokończony taras nie przeszkodzi w ich miłości?" MATKO SIKAM HAHAHAAHAHAHHAHAHA NIE MOGĘ Z TEGO XDDD

    OdpowiedzUsuń